Facebook uvodi nešto što vam se neće svideti

Facebook uvodi nešto što vam se neće svidjeti

Facebook je počeo testirati videozapise na mobilnom ‘news feedu’ krajem prošle sedmice na maloj grupi nasumično izabranih korisnika, a nagađa se kako će videoreklame zaživeti tokom ove jeseni. Facebook bi uskoro mogao uvesti videozapise s automatskom  reprodukcijom u korisnički ‘news feed’, odnosno mesto na kojem viđate obaveštenja o aktivnostima svojih prijatelja i ‘lajkovnih’ brendova.

Kako piše Mashable, reč je o dobroj vesti za oglašivače i ne baš dobroj za korisnike jer to verovatno znači i skori dolazak videoreklama na najveću društvenu mrežu, prenosi poslovni.hr.

Facebook je počeo testirati videozapise na mobilnom ‘news feedu’ krajem prošle sedmice na maloj grupi nasumično izabranih korisnika, a nagađa se kako će videoreklame zaživeti tokom ove jeseni.

Kako piše Ad Age, kompanija namerava uveriti oglašivače da kreiraju originalni sadržaj za videoreklame na Facebooku, umesto da ‘prekopiraju’ svoje televizijske reklame. Cena oglasnog prostora navodno bi trebala biti između milion i 2,4 miliona dolara.

Izvor: http://www.kip.ba/?p=225190

 

Advertisements

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se /  Promeni )

Google photo

Komentarišet koristeći svoj Google nalog. Odjavite se /  Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se /  Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se /  Promeni )

Povezivanje sa %s